Kérdésed van? Hívj minket! +36 70 434 9879

 

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek

Jelen ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2018. február 27.

Jelen dokumentum tartalmazza az Aridus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., mint szolgáltató által
üzemeltetett www.desszertmester.com webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára vonatkozó
általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a Webáruház
igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus
úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval
látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex
rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.

Szerződés nyelve: Magyar


A Webáruház használata során Ön köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy
a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon nem sérti meg.

Felhasználó a Webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és
magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

1. A Webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai:

Cég neve: Aridus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 1016 Budapest, Mészáros u. 42.
Üzlethelyiség:

1023 Budapest, Pengő utca 3.
Ügyvezető: Voicsek Viktor
Bankszámlaszám: 10700440-43525001-51100005
Email cím: info@desszertmester.hu
Adószám: 13665094-2-41
Bejegyző cégbíróság: Fővárosi Bíróság
Cégjegyzékszám: 01-09-877259
Számlavezető Bank: CIB Bank

2. Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte

2.1 Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő
vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között,
amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései
egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését,
ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

 

2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés
a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint
jön létre:

 

2.2.1. Kiszállítás esetén:
Az Eladó által küldött visszaigazoló email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt az utánvétes
fizetés esetén az utánvét összegéről.

 

2.2.2. Személyes átvétel esetén:
Az Eladó által küldött tájékoztató email megérkezésekor, amelyben értesíti a
Vevőt a termék személyes átvételi lehetőségéről és az átvételi pont nyitvatartási idejéről.

 

2.3. A Megrendelések leadása a Webáruház online felületén lehetséges. A
Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a
vásárló a megrendelés kosár folyamatában minden mezőt hiánytalanul kitölt. Ennek
elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a
Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott
címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb
többletköltség a vásárlót terheli.

 

2.3.1. Adatbeviteli hibák kijavítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van
lehetőség. A "Kosár" tartalma bármikor
ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt
adatbeviteli hibát azonnal jelezni kell az info@desszertmester.hu e-mail címen.
Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást
megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a
megrendelést az Eladó nem teljesíti.

 

2.3.2. Terméktulajdonságok:
Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak
tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében
megállapított általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy
megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban feltüntetett termékképek, videók és
készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még
egy régi csomagolással szerepel a Webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy
átadásra. Vagy pont fordítva.

 

2.4. Vásárlás menete
Csak röviden bemutatjuk Önnek a weblap használatát.
A vásárlás menete


Termék oldal
Itt lehet kosárba tenni a kiszemelt terméket.
Ezen az oldalon találhatja a termékhez kapcsolódó leírást, termékfotókat és videót is, ha van hozzá.
Kosárba helyezés
A kiválasztott terméket a „Kosárba” gomb segítségével tehetjük a kosárba.
Ha végeztünk a válogatással és mindent a kosárba helyeztünk a „Pénztár” gomb megnyomásával tudunk továbbmenni.

 

Pénztár
A fizetés folyamata 3 lépcsős.
o Az első oldalon látjuk a kosárba helyezett termékeket
o A második oldalon tudjuk kiválasztani a szállítási és számlázási adatokat.
o A harmadik oldalon tudjuk megadni a termék átvételének módját (személyes átvétel/kiszállítás). Majd a „Megrendelem” gombbal lehet véglegesíteni a rendelést.

Megrendelés visszaigazolás
A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt.
Ha már leadta a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot Önnel és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható a termék.
Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően,
kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni az Ön részére. Legkésőbb az ajánlat megérkezését
követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy
megrendelését a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email
megérkezésével érvényes szerződés jön létre.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adatait, a rendelési
adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel
kapcsolatos megjegyzéseit, a választott fizetési és szállítási módot.
Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg
Önhöz, mentesül az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem köteles
megvásárolni a terméket.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik
meg Önhöz. Ilyen esetben kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás
kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához
tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendelés visszaigazolása után a csomagokat futárszolgálattal szállítjuk házhoz.

A házhozszállítás összege Magyarország teljes területén egységesen:
Online bankártyás fizetés illetve előre utalás esetén: 1.490 Ft

Untánvétes fizetés készpénzben: 1590Ft

Utánvétes fizetés bankkártyával: 1690Ft

20.000 Ft felett: INGYENES
A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Amennyiben a megadott cím nehezen megtalálható, itt hagyhat megjegyzést a futárnak.
Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

 

Személyes átvétel
Webáruházunkban vásárolt termékek esetén személyes átvételre minden esetben e-mail értesítés érkezése után 48 órával van lehetőség.
A személyes átvétel helye:
Üzletünk Budán:
Cím: 1024 Budapest, Pengő utca 3.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10:00-18:00
A személyes átvétel előnye, hogy csak a megrendelt termékek árát kell kifizetnie, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel.
Személyes átvétel során készpénzzel és bankkártyával is fizethet nálunk.
Személyes átvétel esetén további nézelődésre is van lehetőség üzleteinkben, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az árak, az akciók és a kínálat eltérhetnek egymástól.

 

Fizetési módok
Megrendelése ellenértékét kétféleképpen tudja kiegyenlíteni.

o Helyszínen készpénzben vagy bankkártyával (személyes átvétel esetén)
Amennyiben megrendelését üzleteinkben szeretné átvenni, csak a megrendelt termék(ek) árát kell kifizetni, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz.
Személyes átvétel esetén készpénzben és bankkártyával is tud fizetni üzleteinkben.

Üzletünk Budán:
Cím: 1024 Budapest, Pengő utca 3.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10:00-19:00, Szombat: 10:00-14:00

Személyes átvétel esetén további nézelődésre is van lehetőség üzleteinkben, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az árak és a kínálat eltérhetnek egymástól.

o Utánvét (futárszolgálattal való kiszállítás esetén)
Utánvétes fizetést futárszolgálattal való kiszállítás esetén tud választani. Megrendelése ellenértékét a futárnak kell majd kifizetnie készpénzben vagy bankkártyával.
A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Személyes adatvédelem
A regisztráció során megadott adatok kezelésekor a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat és hírlevél küldő részére, akik az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).
Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják azt. Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadja, és engedélyezi számunkra adatai használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz vagy olvassa el ÁSZF ide vonatkozó részét!

3. Elállási jog

Amennyiben a termék átvétele után úgy dönt, hogy mégsem kéri a termékeket,
lehetősége van 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ennek módjáról a
távollévők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014.(II.26) Kormány rendelet rendelkezik.
Elállási szándékát írásban, e-mailben vagy postai levél útján, közölheti velünk, akár az alábbi nyilatkozat kitöltésével és elküldésével.
Ne feledje, elállási jogával élhet már a megrendelés és az áruátvétel közötti időszakban, valamint személyes átvétel esetén is!
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra
irányuló nyilatkozatát 14 napon belül (akár a 14. napon) elküldi nekünk. Postai úton
történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének
időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy levelét
ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

A 45/2014 (II.26) Kormány rendelet értelmében a vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül
egyéb költség nem terheli.
Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomag
visszajuttatásának költsége is Önt terheli! Elérhetőségeink, ahol a vásárlástól való elállási szándékát bejelentheti:
Címünk: Aridus Kft., 1016 Budapest, Mészáros u. 42.
E-mail: info@desszertmester.hu
Kérjük, hogy a visszaküldött termék lehetőség szerint gyári csomagolásban legyen, vagy ha már felbontotta a termék csomagolását, de még rendelkezésére áll, kérjük küldje vissza azt is a termékkel és annak tartozékaival.

A visszaküldött termék árát a szállítási díjjal együtt (ha volt) haladéktalanul, de legkésőbb 14
napon belül visszautaljuk az Ön számára. A visszatérítés vonatkozik a termék, vásárló részére
történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan
termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.
Kérjük, hogy a küldeményt ne utánvéttel küldje el részünkre, ezeket a csomagokat nem áll
módunkban átvenni. A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttassa vissza a
címünkre, hogy biztosan megérkezzen.
Címünk, ahol a csomagokat várjuk: 1024 Budapest, Pengő utca 3.

 

Felhívjuk a figyelmét, hogy a 45/2014. (II.26) Kormány rendelet értelmében bizonyos termékekkel
kapcsolatban nem gyakorolhatja az elállási jogát:
Ezek olyan termékek, amelyek az Ön személyéhez kötöttek, illetve amelyet az Ön utasításai alapján
vagy kifejezett az Ön kérésére állítottunk elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható
vissza, amennyiben annak rendeltetésszerű használatát megkezdték. Ide tartoznak továbbá a
hang- illetve képfelvételek, valamint a szoftverek, DVD-k amennyiben azt felbontotta.

Részletesen:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.


Az e pontban foglaltak kizárólag az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén
kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó
szabályok alkalmazásában a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház,
lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ,
igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettjeire
(fogyasztó) vonatkoznak.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Aridus Kft 1016 Budapest, Mészáros u. 42.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (megrendelés száma)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

4. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/ alapján vállalkozásunk jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 5a. és a 5b. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelően,
továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)
Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő
időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja. A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó
szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. Jótállás esetén a szavatosságról
szóló részben meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás),
ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheti.
A gyártó által önként vállalt jótállás idejéről, a termékek leírásában talál tájékoztatást, ha
esetleg nem találná a keresett információt, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot.

5. Szavatosság

a.) Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön vállalkozásunk hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő....23, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

b.) Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az Eladó, azaz a mi
hibás teljesítésért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés
időpontjában – nem felel meg a Webáruházon feltüntetett és az általunk meghatározott
tulajdonságoknak.
A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági
igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációit, kifogásait a
hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles
velünk közölni.
A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen
belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még
önmagában nem eredményezi a jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott
károkat meg kell térítenie a részünkre.
Hibás teljesítés esetén a következőket kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a
választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, nekünk a másik szavatossági
igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést
nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, az Önnek okozott
jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választása szerint - megfelelő
árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Szavatossági igényét az 1. pontban megadott elérhetőségek bármelyikén jelezheti és a
termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett jogosult igénye
érvényesítésére.
Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, emailben vagy telefonon
jelezze felénk a problémát és a kiszállítást követően rövid időn belül juttassa vissza
áruházunknak a hibás árut.
Amint ez megérkezik, a terméket kicseréljük vagy átvesszük javításra. A javított termék
vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut
azonban Önnek kell hozzánk visszajuttatnia!

 

6. Panaszügyintézés

Panaszügyintézés és ügyfélszolgálat A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamattokkal illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdése esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.
E-mail cím: info@desszertmester.hu

 

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

 

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

7. Adatkezelési tájékoztató

Az Aridus Kft., későbbiekben Szolgáltató, (Desszert Mester) ügyfelei adatainak bizalmas és biztonságos kezelésére kiemelt figyelmet fordít.

Rövid adatkezelési tájékoztatónk célja, hogy ügyfeleinktől kapott vagy gyűjtött adatok kezelésével kapcsolatosan tájékoztassuk.

 

Tájékoztatás kérése:

Amennyiben a tájékoztatón felül adatainak kezelésével kapcsolatban bármilyen további kérdése merülne fel az alábbi elérhetőségen tud további tájékoztatást, módosítást, kiegészítést, vagy törlést kérni.

Elérhetőségink:

Levélben: 1016 Budapest, Mészáros utca 42.

Emailen: info@desszertmester.hu

Felügyeleti szerv:

Amennyiben válaszunkkal nem lenne elégedett az adatvédelmi hatóság elérhetősége:

NAIH 1122 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. telefon: +361391 14 00

 

Adatainak kezelője:

Aridus Kft. 1016.Budapest, Mészáros utca 42.

 

Az Ön adatainak kezelésével kapcsolatos jogok:

- Törléshez való jog:

Amennyiben az adatok kezelése és tárolása nem törvényi kötelezettségünk, és az Ön adatainak használata számunkra nem feltétlen szükséges, Ön kérheti adatainak teljes törlését.

- Adatkezelés korlátozásához való jog:

Ön kérheti az adattároláson felüli adatfelhasználás teljes korlátozását. Ebben az esetben adatait tároljuk, de nem használjuk fel más célra.

- Tájékoztatáshoz való jog:

Ön bármikor jogosult adatainak kezelésével kapcsolatban egyértelmű, átlátható tájékoztatást kérni.

- Helyesbítéshez való jog:

Ön bármikor jogosult adatainak pontatlan vagy hiányosságokat tartalmazó rész helyesbítéséhez.

- Hozzáféréshez való jog:

Ön jogosult információt kérni azzal kapcsolatban, hogy az Ön adatainak felhasználását milyen céllal és mikor tesszük, illetve ennek ismeretében meggyőződhet róla, hogy törvényi kötelezettségünknek megfelelően végezzük-e adatainak kezelését, felhasználását.

- Tiltakozáshoz való jog:

Ön tiltakozhat bizonyos adatok bizonyos céllal történő felhasználása ellen.

- Adatok hordozáshoz való jog:

Ön jogosult bizonyos általunk tárolt adatokról másolatot kérni, és azt harmadik fél számára átadni.

 

Személyes adatok gyűjtése, adatok tárolása, kapcsolattartás:

Személyes adatokat Öntől, és az Ön beleegyezésével gyűjtünk. Ön hírlevél, kedvezményrendszer, vagy vásárlási folyamat, regisztráció során adja meg számunkra az ezekhez szükséges adatokat.

Tárolt személyes adatai: név, telefonszám, e-mail cím, cím, születési dátuma.

Önnel telefonon, sms, e-mailben, postai úton, postai küldemény formájában tartjuk a kapcsolatot.

 

Személyes adatai kezelésének szükségessége:

Az Ön személyes adatait elsősorban rendelése feldolgozására és Önhöz történő eljuttatására használjuk. Adatai Marketing célú felhasználása csak az Ön beleegyezése estén történik.

Adatainak harmadik félnek történő átadása is abban az estben szükséges, történik meg, amennyiben ez a rendelés feldolgozását, és eljuttatását szolgálja. (Pl. szerződött és Ön által választott csomagküldő szolgálat). Ön beleegyezése alapján Marketing célú felhasználásra csak általunk szerződött szolgáltatónak adjuk át az Ön adatait. (Pl. hírlevél feliratkozás esetén, meghatározott céllal, hírlevél küldő szolgáltató számára szükséges adatok.)

 

Személyes adatainak védelme:

Miután személyes adatainak biztonsága és bizalmas kezelése különösen fontos számunkra, mindenkor figyelünk arra, hogy adataihoz csak az arra jogosultak férhessenek hozzá, valamint, hogy informatikai rendszerünk ennek megfelelően biztonságos legyen. Az adatkezelésre vonatkozó jogosultságokat, valamint informatikai rendszerünket folyamatosan ellenőrizzük, felülvizsgáljuk.

 

Az adatok kezelése, irányadó jog:

Az adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatónk, vagy annak esetleges módosítása mindenkor elérhető oldalunkon.

Az Adatkezelési tájékoztatóra az Európai Unió joga, valamint a magyar jog irányadó.

 

A Szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét.

A Szolgáltató tevékenységét látogatói és ügyfelei személyiségi jogainak védelmével,

a vonatkozó jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Atv.) rendelkezéseinek betartásával végzi. Felhívjuk a figyelmet, hogy a személyes adatok megadása a Webáruházban önkéntes, és az adatkezeléshez a felhasználási feltételek elfogadásával egyidejűleg a felhasználó hozzájárul. Abban az esetben, ha a felhasználó egy másik személy megbízásából jár el, akkor az ő felelőssége az érintett személy beleegyezésének megszerzése adatainak közléséhez. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes személyek nyilatkozatához a törvényes képviselő előzetes hozzájárulása szükséges, kivéve olyan szolgáltatásokhoz tartozó adatkezeléseket, amelyek mindennapi életben tömegesen előforduló ügyletet céloz.

Adatkezelés regisztráltak esetében

A Webáruházban elérhető szolgáltatások igénybevételéhez szükséges a regisztráció. Abban az esetben, ha egy vásárlás – előnyökkel járó – regisztrációval jön létre, úgy az adatokat az alábbi módon kezeljük.

A vásárlásnál megadott adatokat a Szolgáltató csak célhoz kötötten, a szolgáltatás nyújtásához és a vásárlókkal való kapcsolattartáshoz szükséges módon és mértékben, a törvényes feltételeknek megfelelően kezeli. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása. A személyes adatok megadásakor a jelen felhasználási feltételek elfogadásával a felhasználók beleegyeznek abba, hogy adataikat a szolgáltatás teljesítése érdekében a Szolgáltató felhasználja. A Szolgáltató a birtokába került személyes adatokat kizárólag az ügyfél által azok megadásakor ismert célra használja, más, harmadik személy részére külön hozzájárulás nélkül nem adja tovább és nem teszi hozzáférhetővé, azokat elkülönítve és titkosítva tárolja. Amennyiben a felhasználó a Webáruházban vásárolt termékek futárszolgálattal történő kézbesítését választja, úgy hozzájárul ahhoz, hogy a kézbesítés érdekében az ahhoz szükséges adatokat Üzemeltető a futárszolgálat részére átadja. Az adatokhoz a Webáruház munkaviszonyban álló munkatársai férhetnek hozzá.

Az adatkezelés célja, hogy az érintettek, mint vásárlók megrendeléseit a Szolgáltató teljesíteni tudja, illetve egyes adatok kezelésének a felhasználói –vásárlói élmény növelése, különösen hírlevél megküldése útján. Az adatkezeléssel érintett adatok köre:

- név (kereszt- és vezetéknév),

- email cím,

- lakcím, számlázási cím

- telefonszám

Az adatkezelés időtartama: a regisztrációs fiók törlésének érintett általi törlésének kezdeményezéséig, vásárlás esetén a számlázási adatok tekintetében a jogszabályok által előírt kötelező megőrzési ideig.

8. Egyéb rendelkezések

Jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et a vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is
módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata
alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, a módosítást követő megrendelésekre
vonatkozóan.
Jogosultak vagyunk továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtsunk végre
a Webáruházban vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a
Webáruházat más domainnév alá helyezzük át.
Ha a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze
felénk, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ
haladéktalanul törlésére kerül, vagy azt módosítjuk.

9. Szerzői jog

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Az Aridus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a szerzői jogi
jogosultja a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített
valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve
többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését,
szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet,
szöveget).
A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára
mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.
A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé
vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli
engedélyünkkel lehetséges.

10. Hírlevél

A felhasználóknak módjuk van a regisztrációjuk alkalmával, illetve később, az oldal
használata során a Szolgáltató hírlevelére feliratkozni. A hírlevélre való feliratkozás önkéntes.
Feliratkozás esetén a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott email címre
tájékoztató és kifejezetten reklámcélú tartalmak kerüljenek továbbításra.
A hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozhat a személyes profiljában, vagy minden hírlevél
végén található leiratkozás linkkel.11. Felhasználási feltételek elfogadása
A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat
tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.